عایق صوتی شانه تخم مرغی | پنل شانه تخم مرغی | عایق صدا تخم مرغی

يکشنبه 14 فروردين 1401
10:28
نگاه نو

در این مقاله می خواهیم شما را با عایق صوتی شانه تخم مرغی آشنا کنیم. چگونه می توان در جامعه شلوغ امروزی از معضلی به نام آلودگی صوتی خلاصی یافت؟ هر چقدر که جوامع به سمت پیشرفت و توسعه می روند آلودگی صوتی هم افزایش یافته و نیاز به عایق صدا در بخش های صنعتی، اداری و حتی خانگی احساس می شود.

عایق صوتی شانه تخم مرغی چیست و چه کاربردی دارد؟

عایق صوتی شانه تخم مرغی یک فوم پلی یورتان است. فوم شانه تخم مرغی از متداول ترین انواع فوم های صداگیر بوده که به عنوان عایق صدا و آکوستیک در بخش های صنعتی، اداری و خانگی به کار می رود. ساختار شانه تخم مرغی این نوع عایق به خاطر ساختار شانه تخم مرغی که دارد دارای سطح جذب صدا بالا است.

در سالن هایی که مشکل پیچش صدا وجود دارد مثل سالن های تئاتر، سالن های اجتماعات و استدیو های ضبط از این نوع عایق استفاده می شود. عایق صدا شانه تخم مرغی قابلیت جذب فرکانس های بالا و پیچش صدا را هم دارد. عایق صوتی شانه تخم مرغی یکی از بهترین روش های کاهش صوت، انعکاس و لرزش در محیط های متنوع است.

عایق صدا شانه تخم مرغی با توجه به قله ها و انحنای بیشتر در برابر فوم های دیگر مثل فوم هرمی و فلکسی، برای حذف ریبوت ها و فرکانس های بالا تاثیر بیشتری دارد.

فوم شانه تخم مرغی

از فوم شانه تخم مرغی برای عایق فضای داخلی خودرو، استدیو های حرفه ای و خانگی، اتاق سرور، سالن سینما و آمفی تئاتر، عایق سازی دستگاه ها و پمپ ها موتورخانه، سالن های اجتماعات، اتاق های کنفرانس و دستگاه های تهویه مطبوع و داکت و… استفاده می شود.

خصوصیات عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • از پراهمیت ترین خصوصیات فوم آکوستیک شانه تخمه مرغی شرکت آپ دکو در برابر نمونه های موجود در بازار ایران، ساختار سلول باز بودن آن است. این امر قابلیت جذب بالای صدا را ایجاد کرده و همه فرکانس های صوت را در طول ضخامت عایق (4سانتی متر) و با توجه به دانسیته بالای آن، نابود می کند.
  • حذف کامل صدا، بدون نیاز به هر ترکیب اضافه مثل پشم سنگ، الاستومریک، مینرال پلاس و …
  • استحکام فیزیکی بسیار بالا بوده و مقاوم در برابر پارگی حین اجرا و زمان استفاده کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشند که به راحتی بر روی دیوار های مشترک یا سایر سطوح نصب می شوند
  • با توجه به دارا بودن چسب مسلح نخدار در پشت آن، به راحتی بر روی همه سطوح صاف و صیقلی تمیز (بدون گرد و خاک، روغن، گریس و هر گونه کثیفی) اعم از گچ، چوب، پلاستیک، بتن و فلزات چسبیده و نصب می شود
  • به شکل شیت های ورقه ای بوده و در صورت نیاز با تیغ و یا چاقوی تیز به راحتی قابل برش زدن است
  • ضد باکتری، ضد قارچ و سازگاری کامل با محیط زیست
  • قابلیت استفاده از فوم شانه تخمه مرغی نسوز به عنوان انواع عایق صدا حرارتی

بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! این مجموعه بهترین همراه شما برای عایق صدا خانه و محل کار می باشد.



[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی وب سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]