هزینه خودروبر

سه شنبه 11 خرداد 1400
10:30
نگاه نو

اگر نیاز به خدمات خودروبر پیدا کنید، اولین چیزی که باید درباره آن اطلاعات به دست آورید، هزینه خودروبر است. همین موضوع می تواند تعیین کننده عوامل زیادی باشد و حتی تصمیم شما را برای استفاده از خودروبرها برای حمل خودرو نهایی سازد!

خودروبر پارس یکی از بهترین مراکزی است که در نهایت دقت و سرعت جابجایی خودروهای شما را برعهده می گیرد. این مجموعه حرفه ای با درنظر گرفتن هزینه خودروبر به صورت رقابتی و مناسب توانسته است عنوان بهترین شرکت خودروبری در ایران را به خود بگیرد! شما می توانید برای حمل و جابجایی خودرو از این مجموعه معتبر کمک بگیرید.

هزینه خودروبر چقدر است؟

تعیین هزینه خودروبر به سه عامل اصلی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، شما برای اطلاع از هزینه واقعی حمل خودرو می توانید با ما تماس بگیرید! اما برویم سر بحث اصلی، یعنی عواملی که روی هزینه های خودروبر تاثیر می گذارند:

از کجا به کجا؟

قرار است خودروی شما از کجا به چه مقصدی ارسال شود؟ این نکته اولین چیزی است که در تعیین هزینه حمل و نقل خودرو باید به آن توجه داشت. خب مشخص است که هرچه مسافت طولانی تر باشد، هزینه خودروبر هم افزایش پیدا می کند! برای مثال قیمت خودروبر تهران به قم با قیمت خودروبر تهران به بندرعباس خیلی فرق دارد!

ماشین شما چیست؟

خب فاکتور بعدی که در تعیین هزینه خودروبر ها تاثیر مستقیم دارد این است که شما چه خودرویی را می خواهید حمل کنید؟ خودروی صفر؟ خودروی وارداتی؟ خودروی تصادفی و یا ...؟ تعمهیداتی که برای حمل هرکدام از خودروها مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است، برای مثال برای حمل خودروی خارجی و لوکس نکاتی درنظر گرفته می شود که در جابجایی خودروی تصادفی چندان تاثیری ندارد.

بیمه خودروبر

اگر با یک مرکز خودروبر تماس گرفتید و قیمتی به شما گفت که از مراکز خودروبر حرفه ای فاصله بسیاری داشت و خیلی کم بود، باید بدانید که از خوبی و با انصاف بودنشان نیست! بلکه به این دلیل است که از بیمه معتبری استفاده نمی کنند! اگر هم از بیمه استفاده نشود، در زمان بروز مشکل برای خودروی شما در عملیات حمل و نقل، کسی مسئولیت آن را برعهده نمی گیرد و به علت برخوردار نبودن از بیمه معتبر خسارتی به شما پرداخت نمی شود.

خودروبر از بیمه های معتبر خودروبری استفاده می کند و هزینه های مناسبی هم برای انجام عملیات حمل خودرو در نظر گرفته است!


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی وب سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]