دوشنبه 12 دی 1401
12:03
نگاه نو

طراحی اپلیکیشن خبری این امكان را فراهم خواهد کرد كه با کمبود اخبار روبرو نشوید و اخبار مورد علاقه خود را، چه در بحث ورزش و چه در موضوعات تجارت و سیاست و … به راحتی بیابید. طراحی اپلیکیشن برای اطلاع رسانی و اخبار، كاربردهای بسیاری دارد و شما قادر خواهید بود كه بر اساس شهرها، دسته بندی­های خبری مانند، بازی ­ها، مسائل اقتصادی و … خود انتخاب کنید.

چرا باید طراحی اپلیکیشن خبری را جدی بگیریم؟

با طراحی اپلیکیشن خبری كاربران شما می توانند در هر زمان وهر مكان محتویات خبری وب سایت یا مجله خبری شما دسترسی پیدا کنند. امروزه بزرگترین روزنامه ها و مجلات جهانی از جمله روزنامه نیویورک تایمز اقدام به طراحی اپلیکیشن خبری خود کرده اند. اگر کمی به اطرافیان خود دقت کنیم متوجه خواهیم شد كه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید مجله یا روزنامه از طریق اپلیکیشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

طبق آمار امروزه بیشترین استفاده از وسایل ارتباطی متعلق به تلفن های هوشمند است. با وجود مزیت هایی كه تلفن های همراه به وجود آوردند امروزه میزان خرید روزنامه و مجلات بسیار كاهش داشته است و در عوض رسانه های خبری كه از طریق وب سایت و اپلیکیشن های خبری در دسترس می باشند بیشترین سهم كاربران را به خود اختصاص داده اند.

با طراحی اپلیکیشن خبری كاربران شما می توانند در هر زمان وهر مكان محتویات خبری وب سایت یا مجله خبری شما دسترسی پیدا کنند. امروزه بزرگترین روزنامه ها و مجلات جهانی از جمله روزنامه نیویورک تایمز اقدام به طراحی اپلیکیشن خبری خود کرده اند. اگر کمی به اطرافیان خود دقت کنیم متوجه خواهیم شد كه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید مجله یا روزنامه از طریق اپلیکیشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری تخصص الفباوب است.

در ابتدای راه لازم است به این سوال پاسخ دهیم که چرا طراحی انواع اپلیکیشن خبری تا این اندازه با استقبال مواجه شده است؟ دلایل زیادی برای گرایش به طراحی این قبیل اپلیکیشن ها وجود دارد که مهم ترین آنها، عبارتند از:

  1. اغلب افراد به شدت به دنبال کردن اخبار سیاسی، فرهنگی، ورزشی و هنری و اقتصادی و غیره علاقه مند می باشند. به همین دلیل در گذشته با خرید روزنامه های کاغذی یا گوش دادن به اخبار رادیو و تلویزیون به این هدف دست پیدا می کردند. اما در دنیای امروز که همه چیز به اینترنت ختم میشود، مطالعه اخبار هم با مرور اپلیکیشن های فعال در این حوزه انجام میشود. به همین دلیل ترافیک بسیار زیادی وارد این اپلیکیشن ها شده و مورد توجه گوگل قرار میگیرند.
  2. بازدید بالا، نه تنها اعتبار و ارزش این اپلیکیشن ها را افزایش می دهد، بلکه به منبع بسیار مناسبی برای کسب درآمد هم تبدیل خواهند شد. اپلیکیشن های خبری یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع برای تبلیغات سایر برندها می باشد.
  3. اپلیکیشن های خبری رایگان می باشند و به همین دلیل تقاضا برای مطالعه اخبار آنها بیشتر از روزنامه های کاغذی می باشد.

طراحی اپلیکیشن خبری و نكات کلیدی برای طراحی رقابتی آن

درواقع مردم به روزنامه الکترونيکی علاقه دارند. ویژگی مهم این اپلیکیشن ها این است كه حتی می توانند آفلاین هم كارآمد باشند و شما هرگز با کمبود اخبار مواجه نخواهید شد چون مطالب خبری را ذخیره می کنند.

اخبار در اپلیکیشن های خبری مرتب به روز رسانی می شود و هر مشتری جدیدترین اخبار را با کمک تنها چند تماس لمسی دریافت ميکند. امكان به اشتراک گذاری محتوا در اپلیکیشن خبری مشتریان را توانمند می سازند اخبار را در شبكه های اجتماعی محبوب خود به اشتراک بگذارند. طراحی اپلیکیشن خبری اندروید و طراحی اپلیکیشن خبریIOS هردو بسیار پر طرفدار می باشند.

شرکت طراحی اپلیکیشن كه به خوبی سازماندهی شده باشد نكات اساسی برای برقراری ارتباط با كاربران در همه سطوح را باید بداند تا به مدیران اپلیکیشن اجازه دهد تا با كاربران تعامل داشته باشند. در اینجا چند مورد مهم كه اپلیکیشن های خبری ارائه می دهند را شرح می دهیم:

رابط کاربری ساده و لذت بخش

اپلیکیشن خبری باید يک UI منظم و ساختار یافته داشته باشد. طراحیUI مناسببرای اپلیکیشن خبری کمک می کند تا اخبار به بهترین شکل دسته بندی شده و نمایش داده شوند. این عامل نقش مهمی در موفقیت پروژه طراحی اپلیکیشنهای خبری iOS و اندروید دارد.

مرتب سازی مطالب خبری توسط کاربر

امكان ایجاد دسته بندی دلخواه از خبرها برای كاربران بسیار جذاب است و باعث جلب نظر آن ها می شود. هدف این كار این است كه افراد مختلف با سلیقه و احساسات مختلف را به يکدیگر متصل سازد. در نتیجه، مشتریان می توانند اخباری را كه برای آن ها مناسب است را مشاهده کنند و مواردی را كه دوست ندارند را اصلا نبینند.

شخصی سازی تم اپلیکیشن توسط کاربر

خوانندگان باید بتوانند فونت محتوای صفحه نمایش را تغییر دهند و بزرگنمایی کنند. همینطور به كاربرانی كه مشکل ضعف بینایی دارند کمک می کند تا از اپلیکیشن خبری استفاده کنند و به خاطر کوچک بودن فونت خبرها آن ها را از دست ندهیم.

اشتراک گذاری مطالب خبری

چنین عنصری مشتریان را قادر می سازد تا آنچه را كه در اپلیکیشن می خوانند به اشتراک بگذارند. آنها می توانند در كانال های مختلف شبكه اجتماعی كار کنند. این كار كاربران اپلیکیشن را گسترش می دهد چون آن ها را تبدیل به تبلیغ کنندگان اپلیکیشن شما می کند.

دسترسی آفلاین به اخبار

محتوای خبری زمانی كه اپلیکیشن به اینترنت وصل است در حافظه دانلود و ذخیره شده است. در نتیجه وقتی اینترنت وجود ندارد، می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در واقع این امكان دسترسی مجانی به اخبار را ارائه می دهد.

داشتن CMS كارآمد

در طراحی اپلیکیشن خبری شما همینطور نیاز به يک CMS كامل برای مدیریت محتوا و اخبار خواهید داشت. CMS حرفه ای در يک اپلیکیشن خبری، فرایند انتشار اخبار را آسان و بهبود می بخشد.

ورود و عضویت اعضا

يک اپلیکیشن بدون این ویژگی، تقریبا غیرقابل تصور است و اپلیکیشن اخبار هم استثنا نیست. توصیه ما این است که به چند گزینه برای ثبت نام فکر کنید تا بتوانید همه تنظیمات كاربری را در نظر بگیرید.

قابلیت جستجو در اپلیکیشن

اگر می خواهید بدانید كه چه نوع اپلیکیشن خبری مورد تأیید كاربران است و انها آن را تأیید می کنند، كافیست ویژگی جستجوی اخبار را در اپلیکیشن خبری خود ارائه دهید. اجازه دهید آن ها خودشان آنچه را كه علاقه مند می باشند پیدا کنند.

ذخیره سازی مقالات و اخبار

این ویژگی كه امكان ذخیره مقالات خبری مورد علاقه را فراهم می کند بسیار مفید است.

استفاده از اینفوگرافيک ها

استفاده از اینفوگرافيكها يک راه محبوب و راحت برای انتقال اطلاعات است. با اینفوگرافيک ها شما اخبار را به صورت گرافيکی میخوانید.

VR

اگر شما قصد طراحی اپلیکیشن اخبار را با ایجاد يک مدل MVP دارید، باید اعلام کنیم كه نیاز بودجه بیشتری خواهید داشت. می توانید این امكان را در برنامه ریزی آینده اپلیکیشن خودقراردهید. كاربران قطعا از این كه فرصت این را داشته باشند كه در کنارخواندن اخبار و تماشای ویدئو، در صحنه حادثه حضور داشته باشند لذت خواهند برد.

اخبار ویدئویی

شما می توانید اخبار منظم را به فیلم های کوتاه تبدیل کنید ویا از ویدئوهای آماده با موضوعات مختلف مانند بحث های سیاسی، ورزشیو غیره... استفاده کنید.

برای طراحی اپلیکیشن خبرهای روز الفباوب بهترین گزینه پیش روی شماست.

مزایای طراحی اپلیکیشن خبری اندروید

دسترسی سریع تر به اخبار

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خبری، دسترسی آسان و سریع به تمامی منابع خبری است. این دسترسی حتی در زمانی كه به اینترنت دسترسی ندارید هم می تواند امكان پذیر باشد.

با طراحی اپلیکیشن خبری درآمدزایی کنید!

يکی از ویژگی های داشتن اپلیکیشن خبری کسب درآمد از اپلیکیشن است. می توانید بخشی از دسترسی ها را رایگان بگذارید و دسترسی برای بخش هایی خاص را با پرداخت هزینه امكان پذیر کنید.

افزایش اعتبار

يکی از مزایای طراحی اپلیکیشن اخبار ایجاد برندینگ برای کسب و كار شما است. با داشتن يک اپلیکیشن خبری حرفه ای، رتبه و اعتبار برند خود را افزایش می دهید و نسبت به رقبا برتری می یابید.

افزایش تعامل با كاربر

با طراحی اپلیکیشن خبری می توانید با كاربران خود ارتباط بیشتری برقرار کنید. اینكه هر كاربر چه نوع دسته بندی دوست دارد و کدام خبرها از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند از ویژگی اپ خبری است.

تجربه كاربری عالی

اگر طراحی این اپلیکیشن با تجربه كاربری خوبی همراه باشد در جذب مشتریان موفق تر عمل خواهد کرد و کسب درآمد از اپ بیشتر خواهد بود.

محتوای چند رسانه ای

علاوه بر متن می توانید از محتوای صوتی، تصویری و ویدیوئی استفاده کنید. امكان پخش آنلاین هم وجود دارد.

با طراحی اپلیکیشن اخبار روز می توانید از روش های مختلفی درامد داشته باشید!


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

دوشنبه 23 آبان 1401
16:23
نگاه نو

آیا فکر طراحی اپلیکیشن سفارش غذا به سرتان زده ولی چیزی از آن نمی دانید؟ نمیدانید از کجا طراحی اپلیکیشن سفارش غذا را شروع کنید؟ نگران هزینه های ساخت و طراحی اپلیکیشن سفارش غذا هستید؟

را یک اپلیکیشن سفارش غذا را بسازیم؟

اولین مزیت طراحی اپلیکیشن سفارش غذا جلوگیری از اتلاف وقت افراد در صف های طولانی است. حتما به یاد دارید که در گذشته های نه چندان دور، برای خریدن کباب باید زمان زیادی را در صف می گذراندیم، هر چند که هنوز هم این روش در مرسوم است اما ما می خواهیم از علم و تکنولوژی برای راحتی بیشتر استفاده کنیم.

اگر بتوانیم، سفارش مان را از طریق یک اپلیکیشن ثبت کنیم، حتی اگر مجبور باشیم خودمان سفارش را تحویل بگیریم، باز هم تا آماده شدن غذا در صف انتظار نخواهیم بود. حالا این ثبت با اپلیکیشن چه فایده ای ندارد؟ مگر نمی شود این کار را به صورت تلفنی هم انجام داد؟ پاسخ به این سوال در واقع همه ویژگی های خاص یک اپلیکیشن رستورانی را لیست خواهد کرد.

دیدن منوی غذا و انتخاب راحت تر

بل طراحی اپلیکیشن سفارش غذا فرصت انتخاب راحت تر و تصمیم گیری بهتر را به مشتری دهد. منوی رستوران شما در یک اپلیکیشن می تواند با توجه به معیارهای مختلفی مرتب شده باشد، اما مهم این است که همی شود را به روی مشتری باز است و به او در انتخاب غذای مورد علاقه اش کمک می کند.

مقایسه قیمت ها

با کمک طراحی اپلیکیشن سفارش غذا می توانید قیمت های غذاها را در اپلیکیشن تان به روز کنید و اگر قیمت مناسبی برای آن ها در نظر گرفته باشید، حتما با مشتریان جدیدی را به را خواهید شد. اپلیکیشن شما مثل یک دفترچه یادداشت قیمت غذاها را به طور دائم به مشتریان اعلام می کند، پس اگر از رستوران دیگری غذا تهیه کند، با مقایسه قیمت ها باز هم به سراغ شما می آید.

مکان یابی سریع

مسلما هر چقدر که غذا زودتر به دست مشتری برسد، رضایتش بیشتر جلب می شود. برای ارسال غذاها به مشتریان کافی است اپلیکیشن شما مجاز به مشاهده مکان مشتری باشد. در این صورت حتی اگر آدرس اشتباه تایپ شود و یا پیدا کردن آن سخت باشد، مکان یاب به کمک پیک خواهد آمد و به یکی از ویژگی های خاص اپلیکیشن شما تبدیل می شود.

کارتان را به طور رایگان تبلیغ کنید

عکس های وسوسه انگیزی از غذاها در اپلیکیشن تان قرار دهید و در صورت امکان فیلم هایی از روند طبخ غذا در آن بگنجانید. این امکان اعتماد مشتریان برای رعایت بهداشت و سلامت محصولات را جلب می کند و به آن ها در انتخاب غذاها کمک می کند.

جذب مشتری بیشتر با نظرسنجی از مشتریان قبلی

مشتریان قبلی شما می توانند وسیله ای برای جذب مشتریان جدید باشند به شرط این که پل ارتباطی آن ها را از طریق اپلیکیشن تان فراهم کنید. برای این کار اجازه دهید تا کاربران نظرات خود را در مورد غذاها در اپلیکیشن ثبت کنند. مشتریانی که از کیفیت بالا و تحویل درست و به موقع غذا لذت برده اند، حتما از شما تشکر خواهند کرد و سایر مشتریان را برای سفارش غذا به شما ترغیب خواهند کرد.

ویژگی های خاص اپلیکیشن های رستوران به همین موارد ختم نمی شود و شما با داشتن یک اپلیکیشن حتما به موارد بیشتری پی خواهید برد که شاید تا به حال به ذهنتان هم خطور نکرده باشد. به یاد داشته باشید که استفاده از چنین اپلیکیشنی فاصله شما با رقبا را کمتر خواهد کرد و رستوران شما را به عنوان یک رستوران به روز و مدرن معرفی خواهد کرد.



[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

فواید آلو بخارا و خورشتی

يکشنبه 23 مرداد 1401
10:10
نگاه نو

اما آیا شما می توانید به مرجع اصلی محصول انتخابی تان دست یابید؟ فرآیند فوق کمی پیچیده به نظر می رسد. در سراسر ایران پیدا کردن تولید کننده اصلی کاری زمان بر است و نمی توان مدعی شد که حتی با صرف وقت هم بشود تمام مراجع بزرگ را یافت.

در مرکز خرید عمده آلو بخارا شما از این مزیت برخوردار هستید که قیمت فروش آلو بخارا را بصورت عمده و از دست اول کشاورزان زحمت کش تهیه می کنید.

پاسخ گویی به این نیاز خریداران، بازار آلوی ایران را بر آن داشت تا با بهره گیری از روش های نوین در این امر، به تسریع بخشی در این حوزه کمک کند تا شما خریدار گرامی از هر نقطه از ایران عزیز، بتوانید با خرید از منابع اصلی، از شرایط ویژه تری در بازار بهره مند شوید.

برای خرید آلو بخارا عمده با قیمت مناسب بهتر است شما مشتریان عزیز قیمت روز آلو خشک را از شرکت میوه جات صنعتی فروش عمده آلو بخارا که اولین تولیدکننده عمده آلو خشک صادراتی ایران است، استعلام نمایید.

قیمت آلو بخارا خشک برای مشتریان همیشگی و قدیمی ما به صورت همکاری و با تخفیف باشگاه مشتریان در نظر گرفته می شود. هدف ما در این سایت ارائه آخرین قیمت آلو بخارا شرکتی و یکسانی است تا عرضه این محصول را حداقل به صورت دست اول برای شهر و منطقه شما از طریق شما کسبه محترم یکسان سازی کنیم تا لایه های زیاد دلالان کمتر شوند.

اما آیا شما می توانید به مرجع اصلی محصول انتخابی تان دست یابید؟ فرآیند فوق کمی پیچیده به نظر می رسد. در سراسر ایران پیدا کردن تولید کننده اصلی کاری زمان بر است و نمی توان مدعی شد که حتی با صرف وقت هم بشود تمام مراجع بزرگ را یافت.

در مرکز خرید عمده آلو خورشتی شما از این مزیت برخوردار هستید که قیمت فروش آلو خورشتی را بصورت عمده و از دست اول کشاورزان زحمت کش تهیه می کنید.

پاسخ گویی به این نیاز خریداران، بازار آلوی ایران را بر آن داشت تا با بهره گیری از روش های نوین در این امر، به تسریع بخشی در این حوزه کمک کند تا شما خریدار گرامی از هر نقطه از ایران عزیز، بتوانید با خرید از منابع اصلی، از شرایط ویژه تری در بازار بهره مند شوید.

برای خرید آلو خورشتی عمده با قیمت مناسب بهتر است شما مشتریان عزیز قیمت روز آلو خشک را از شرکت میوه جات صنعتی فروش عمده آلو خورشتی که اولین تولیدکننده عمده آلو خشک صادراتی ایران است، استعلام نمایید.

قیمت آلو خورشتی خشک برای مشتریان همیشگی و قدیمی ما به صورت همکاری و با تخفیف باشگاه مشتریان در نظر گرفته می شود. هدف ما در این سایت ارائه آخرین قیمت آلو خورشتی شرکتی و یکسانی است تا عرضه این محصول را حداقل به صورت دست اول برای شهر و منطقه شما از طریق شما کسبه محترم یکسان سازی کنیم تا لایه های زیاد دلالان کمتر شوند.


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آموزش تولید محتوا

يکشنبه 11 ارديبهشت 1401
14:41
نگاه نو

اگر دنبال یک منبع حرفه ای برای آموزش تولید محتوا برای سایت هستید، با ما در این مقاله همراه باشید! قرار است در این مقاله به صورت حرفه ای و کامل درباره تولید محتوا صحبت کنیم و در نهایت آموزش هایی به شما بدهیم که بتوانید به یک محتوا نویس تبدیل شوید!

قبل از اینكه شروع به تولید محتوا کنيد باید درک کلی از محتوا داشته باشید. لازم است بدانید محتوا چه كاربردی دارد یا اصلا به چه محتوایی اثر بخش می گویند. شاید با خودتان بگویید كه چه فایده برای من كه می خواهم تولید محتوا کنم دارد! وقتی مفاهیم را دقیق بدانی می توانی بهترین محتواها را برای مخاطب خودت تولید کنی.

سایت های آموزش تولید محتوا بسیاری هستند که به صورت متنی و ویدئویی به شما این شغل را از پایه آموزش می دهند. برای نوشتن یک محتوای متنی اول از همه باید یک موضوع پیدا کنید و درباره آن موضوع به صورت شفاف و جذاب متن تولید کنید و در نهایت آن را جمع بندی کنید!

مثلا قرار است درباره کامپوزیت دندان یک محتوا تولید کنید، باید یک موضوع درباره کامپوزیت دندان پیدا کنید که برای مخاطب جذاب باشد یا مخاطب به دنبال آن باشد، برای مثال:

قیمت کامپوزیت دندان در تهران یا کامپوزیت دندان چیست؟ و سپس با توجه به موضوع مطلب موردنظر را کامل کنید. حالا نیاز دارید که در نهایت یک جمع بندی به مخاطب ارائه دهید. همه چیز به همین جا ختم نمی شود در هنگام تولید محتوا باید اصول سئو یا بهینه سازی را هم رعایت کنید تا گوگل به سایت شما رتبه دهد و آن را در رتبه های نخست به مخاطب نشان دهد.

پیش نیاز های آموزش تولید محتوا

مهارت های لازم برای تولید محتوا مواردی می باشند كه شما باید قبل یا حین آموزش تولید محتوا خود، آن ها را فرا بگیرید. بعضی از این مهارت ها برای افرادی كه می خواهند تولید محتوا کنند ضروری و بعضی از آن ها مزیت محسوب می شوند. در ادامه این مهارت های مورد نیاز برای تولید محتوا را بیان خواهیم کرد. مهارت هایی كه در زیر ذکر شده اند، بخصوص برای افرادی كه قصد تولید محتوا در وبلاگ و سایت را دارند بسیار مفید می باشند:

1. مهارت نگارش

يک تولید کننده محتوا، باید بتواند متون را به شیوه ای جذاب و صحیح بنویسد. برای رسیدن به این مهارت، باید بدانید هر يک از علائم نگارشی در چه قسمتی از متن استفاده می شوند، همینطور باید دامنه لغات خود را افزایش داده و منظور از هر لغت را به خوبی درک کنيد. آموزش تولید محتوا

مواردی مانند خواندن کتب و مقالات معتبر می توانند کمک شایانی به شما در راستای به دست آوردن مهارت مذکور کنند. هنگام مطالعه موارد ذکر شده باید به لغات مختلف، ساختار جمله ها، کلمات مترادف، موارد استفاده از ضمیر ها و… دقت کرده تا بتوانید به مرور زمان آن ها را در محتوای خود پیاده سازی کنيد.

2. توانایی درک و شناخت مخاطبان

يک تولید کننده محتوا باید بتواند سلیقه و نیاز مخاطب هدف خود را شناسایی کرده و متن خود را مطابق با آن ها بنویسد. همینطور باید بتواند نحوه سوال پرسیدن و جستجو مخاطبان خود را به خوبی درک کند تا عناوین و کلمات کلیدی موجود در محتوای خود را بر اساس این موارد نگارش کند، در این صورت محتوا از طریق موتور های جستجو نظیر گوگل، بازدید های زیادی را کسب خواهد کرد و این امری مهم در موفقیت يک سایت است.

3. آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا

يکی از اصلی ترین شاخه های تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا برای سایت ها است. برای این كه بتوانید این كار را به نحو احسن انجام دهید، باید با سیستم مدیریت محتوای سایت مدنظر آشنایی كافی داشته باشید، در این صورت خودتان به راحتی می توانید محتوایی كه تولید کرده اید را بارگذاری کرده و موارد مدنظر را روی آن اعمال کنيد. طبق آمار منتشر شده، وردپرس پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوای موجود است و اکثر سایت ها توسط این سیستم ایجاد و مدیریت می شوند.

4. درک نحوه عملکرد موتورهای جستجو

نه تنها گوگل، بلكه بسیاری از شبكه های اجتماعی هم موتور جستجو دارند، پس درک نحوه عملکرد آن ها می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد. حتی اگر هدف شما از دیدن آموزش تولید محتوا، نوشتن مقالات در سایت نباشد، درک نحوه عملکرد موتور های جستجو می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این كه بدانید الگوریتم چیست و موتور های جستجو چگونه در متون و صفحات وب می خزند(کراول می کنند)، می تواند به شما ایده های خوبی برای نوشتن عناوین و جای گذاری کلمات کلیدی در دل متن دهد.

شما با گذراندن دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای می توانید این مهارت ها را به دست آورید.

5. توانایی تولید محتوای تصویری

يکی از مباحث مهم در حوزه آموزش تولید محتوا، تولید محتوای تصویری محسوب می شود. شخصی كه قصد تولید محتوا برای سایت یا وبلاگ را دارد، باید بتواند تصاویر یونيک (غیر کپی) تولید کند؛ زیرا موتورهای جستجو از جمله گوگل، توانایی اسکن و تشخیص تصاویر را دارند و به راحتی می توانند متوجه شوند كه آیا تصویر مدنظر قبلا در سایتی دیگر بارگذاری شده است یا خیر.

اگر آشنایی اولیه با نحوه كار برنامه فتوشاپ داشته باشید، می توانید به راحتی نیاز های مربوط به تولید محتوای تصویری خود را برطرف ساخته و روی تصاویر تغییراتی ایجاد کنيد كه از دید موتورهای جستجو، کپی تلقی نشوند.

اگر می خواهید مطالب بیشتری درباره این موضوع بدانید به مقاله آموزش تولید محتوا برای سایت مراجعه کنید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عایق صوتی شانه تخم مرغی | پنل شانه تخم مرغی | عایق صدا تخم مرغی

يکشنبه 14 فروردين 1401
10:28
نگاه نو

در این مقاله می خواهیم شما را با عایق صوتی شانه تخم مرغی آشنا کنیم. چگونه می توان در جامعه شلوغ امروزی از معضلی به نام آلودگی صوتی خلاصی یافت؟ هر چقدر که جوامع به سمت پیشرفت و توسعه می روند آلودگی صوتی هم افزایش یافته و نیاز به عایق صدا در بخش های صنعتی، اداری و حتی خانگی احساس می شود.

عایق صوتی شانه تخم مرغی چیست و چه کاربردی دارد؟

عایق صوتی شانه تخم مرغی یک فوم پلی یورتان است. فوم شانه تخم مرغی از متداول ترین انواع فوم های صداگیر بوده که به عنوان عایق صدا و آکوستیک در بخش های صنعتی، اداری و خانگی به کار می رود. ساختار شانه تخم مرغی این نوع عایق به خاطر ساختار شانه تخم مرغی که دارد دارای سطح جذب صدا بالا است.

در سالن هایی که مشکل پیچش صدا وجود دارد مثل سالن های تئاتر، سالن های اجتماعات و استدیو های ضبط از این نوع عایق استفاده می شود. عایق صدا شانه تخم مرغی قابلیت جذب فرکانس های بالا و پیچش صدا را هم دارد. عایق صوتی شانه تخم مرغی یکی از بهترین روش های کاهش صوت، انعکاس و لرزش در محیط های متنوع است.

عایق صدا شانه تخم مرغی با توجه به قله ها و انحنای بیشتر در برابر فوم های دیگر مثل فوم هرمی و فلکسی، برای حذف ریبوت ها و فرکانس های بالا تاثیر بیشتری دارد.

فوم شانه تخم مرغی

از فوم شانه تخم مرغی برای عایق فضای داخلی خودرو، استدیو های حرفه ای و خانگی، اتاق سرور، سالن سینما و آمفی تئاتر، عایق سازی دستگاه ها و پمپ ها موتورخانه، سالن های اجتماعات، اتاق های کنفرانس و دستگاه های تهویه مطبوع و داکت و… استفاده می شود.

خصوصیات عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • از پراهمیت ترین خصوصیات فوم آکوستیک شانه تخمه مرغی شرکت آپ دکو در برابر نمونه های موجود در بازار ایران، ساختار سلول باز بودن آن است. این امر قابلیت جذب بالای صدا را ایجاد کرده و همه فرکانس های صوت را در طول ضخامت عایق (4سانتی متر) و با توجه به دانسیته بالای آن، نابود می کند.
  • حذف کامل صدا، بدون نیاز به هر ترکیب اضافه مثل پشم سنگ، الاستومریک، مینرال پلاس و …
  • استحکام فیزیکی بسیار بالا بوده و مقاوم در برابر پارگی حین اجرا و زمان استفاده کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشند که به راحتی بر روی دیوار های مشترک یا سایر سطوح نصب می شوند
  • با توجه به دارا بودن چسب مسلح نخدار در پشت آن، به راحتی بر روی همه سطوح صاف و صیقلی تمیز (بدون گرد و خاک، روغن، گریس و هر گونه کثیفی) اعم از گچ، چوب، پلاستیک، بتن و فلزات چسبیده و نصب می شود
  • به شکل شیت های ورقه ای بوده و در صورت نیاز با تیغ و یا چاقوی تیز به راحتی قابل برش زدن است
  • ضد باکتری، ضد قارچ و سازگاری کامل با محیط زیست
  • قابلیت استفاده از فوم شانه تخمه مرغی نسوز به عنوان انواع عایق صدا حرارتی

بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! این مجموعه بهترین همراه شما برای عایق صدا خانه و محل کار می باشد.



[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی وب سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]